سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کاردانی فنی برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه آزاد

ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه آزاد

دوره های بدون کنکور کاردانی فنی برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه آزاد بهترین فرصت برای داوطلبانی می باشد که به هر دلیلی موفق به شرکت و یا قبولی در کنکور نشده اند و بدنبال راه و مسیر راحتی برای ورود به دانشگاه هستند. ثبت نام بدون کنکور کاردانی فنی برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه آزاد هرساله در دو نیمسال تحصیلی صورت می گیرد و داوطلبان میتوانند به صورت بدون آزمون در رشته مورد علاقه خود تحصیل نمایند.

دوره های بدون کنکور رشته های کاردانی فنی برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه آزاد در راستای جذب دانشجو هرساله در دو نوبت ورودی مهر و ورودی بهمن در مقاطع کاردانی پیوسته – ناپیوسته و کارشناسی پیوسته – ناپیوسته برگزار می گردد و با توجه به تنوع رشته های ارائه شده در این دوره ها ، متقاضیان زیادی تمایل به ثبت نام و ورود به کاردانی فنی برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه آزاد هستند.

ادامه مطلب...

برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه پیام نور

ثبت نام بدون کنکور رشته برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه پیام نور

 ثبت نام بدون کنکور رشته برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه پیام نور بدین صورت است که در آن داوطلبان بدون نیاز به شرکت در کنکور سراسری میتوانند براساس سوابق تحصیلی وارد رشته برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه پیام نور شوند. در واقع این دانشگاه در مقطع کارشناسی ، علاوه بر اینکه از طریق برگزاری آزمون سراسری پذیرش دانشجو دارد ، یک روش بدون آزمون و البته آسانتر جهت ورود داوطلبان به مقطع کارشناسی نیز با طرح بدون کنکور رشته برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه پیام نور ارائه می دهد.

در چندسال اخیر تحصیل در رشته برق - برق ماشین آلات سنگین دانشگاه پیام نور بدلیل عدم اجبار حضور دانشجو در کلاس و همچنین شهریه پایین این دانشگاه نسبت به سایر دانشگاه ها و موسسات مورد توجه بسیاری از داوطلبان قرار گرفته است و بسیاری از داوطلبان علاقه مند به شرکت در دوره های بدون کنکور پیام نور هستند.

ادامه مطلب...

برق - برق ماشینآلات سنگین بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربرد

 

ثبت نام رشته کاردانی فنی برق - برق ماشینآلات سنگین بدون کنکور در دانشگاه جامع علمی کاربردی

رشته کاردانی فنی برق - برق ماشینآلات سنگین : داوطلبانی که علاقه مند به ورود به رشته کاردانی فنی برق - برق ماشینآلات سنگین دانشگاه علمی کاربردی بدون شرکت در آزمون می باشند می توانند از طریق ثبت نام بدون کنکور دانشگاه علمی کاربردی رشته کاردانی فنی برق - برق ماشینآلات سنگین را انتخاب و  تحصیل نمایند ولی قبل از اقدام به تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بایستی از شرایط تحصیل در دانشگاه علمی کاربردی بخصوص رشته کاردانی فنی برق - برق ماشینآلات سنگین مطلع بوده و اطلاعاتی را در موردی شرایط و سرفصل ها و آینده شغلی رشته کاردانی فنی برق - برق ماشینآلات سنگین موجود در دانشگاه علمی کاربردی بدست آورند.

ادامه مطلب...